Na druhý závod do Sosnové jsme vyrazili opět ve stejném složení (Martin a Pepa) a také s menší diváckou podporou. Z věrných fanoušků přijela jen renča s kačenkou a nově Leona. Když jsme v sobotu ráno přijeli do Sosnové tak lilo jako z konve a vypadalo to na mokrý závod. Protože jsme ještě neměli mokré pneu, tak jsme vynechali první ranní trénink a zúčastnili se až jízdy v 10:58. To už nepršelo a trať osychala a tak jsme stejně jako většina již jeli na suchých pneumatikách. A počasí naštěstí vydrželo až do závodu, tak jsme nové moké pneumatiky nemuseli použít. Alespoň jsme stačili ještě vyčistit karburátor, z kterého nám tekl benzín.
První tréninovou jízdu jel Pepa na ještě ne zcela suché trati a jezdil časy kolem 1 minuty. Druhou tréninkovou jízdu v 13:32 jel Martin a na suché dráze jezdil časy kolem 56s. Musíme uznat, že se 1x svést 10 minut před závodem je na poznání trati málo a lepších časů jsme dosáhli až ke konci závodu. Poté jsme motokáru připravili na závod a šli do hospody koukat na hokej. Bohužel vyrovnání, prodloužení a nájezdy jsme nestihly. Do samotného závodu jsme oproti Písku zvolili jinou taktiku střídání a to po 45 minutách na místo 30 minut (ušetřili jsme tak 2 střídání). Do závodu jsme tentokrát startovali z 21 pozice, protože se již nejel měřený trenink, ale pořadí bylo podle prvního závodu. Jako první z našich jezdců jel tentokrát Martin a až do 36 minuty bylo vše v pořádku. Pak do něj ovšem zezadu narazil jeden ze soupeřů a ohnul nám osu u zadního levého kola. Oprava v depu nám trvala cca 15 minut a ztratili jsme tak cca 17 kol a tim bylo po nadejich na lepsi vysledek. Po oprave vyrazil na trat Pepa, pak Martin ( zajel nase nerychlejsi kolo 53:70) a závod dokoncil Pepa na celkově 24. místě. Jinak bylo ke konci závodu znát i naše zlepšení, když jsme jezdili časy kolem 54-55 sekund.